Mittwoch, 18. September 2013

Zyba Hysa

Zyba Hysen Hysa indi në fshatin Kokrevë të rrethit Librazhd më, 26 qershor 1955. Mësimet e para i mori në vendlindje, më pas në Elbasan, ku në vitin 1974 merr diplomën e mësuesisë. Në 1979 mbaron kursin filozofik dhe më pas ushtron profesionin e mësuesisë në lëndën gjuhë shqipe, në fillim në Vulçan, Polis Gostimë të Librazhdit dhe që nga viti 1999 në Vlorë.
Krahas punës së mësuesisë, është marrë edhe me veprimtari të shumëta kulturore e shqërore dhe ka bashkëpunuar me shumë gazeta dhe revista.
Krijimet e para poetike i ka botuar qysh në vitin 1972 në gazetën “Shkumbini” të Elbasanit.
Deri më tash ka botuar këto libra:  “Shkreptima Dhembjeje” (poezi) 2002, “Festa e Abetares” (poezi për fëmijë), “Erë Shqipërie” (poema) 2004, “Dritë në Llakatund” (poezi për fëmijë) 2005, “Kur Shpirti Vallëzon” (monografi artistike) 2006, “Obelisku i Bektashizmit” (studime) 2007, “Sikur...” (poezi) 2009, “Nënë Engjëllore” (poemë) 2010, “Lumi Kërkon Detin” (poezi), “Mbretëresha ime” (tregime), “Sharrajt në Jetën e Kombit” (studim historik).
Është anëtare e Institutit të Kulturës Mbarëkombëtare. Jeton në Vlorë

Kliko dhe lexo ==>> Poezi nga Zyba Hysa



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen