Sonntag, 16. Februar 2014

Haxhi Muhaxheri - Gëzuar Kosovë!


Haxhi MUHAXHERI
  
K O S O V Ë, 
GËZUAR 6-VJETORI
I PAVARËSISË !
 
     Pikërisht para gjashtë vitesh, më 17 shkurt 2008, u realizua një pjesë e ëndrrës së kahmotshme të shqiptarëve, u shpall pavarësia e shtetit të dytë shqiptar – Kosovës. Sikundër qe shpallur më 28 nëntor 1912 pavarësia e përgjysmuar e Shqipërisë, edhe kësaj radhe, jashtë kufijve te të dy shteteve shqiptare mbetën shumë troje tona, që padrejtësisht na jan marrur. Për këtë arsye, më të drejtë mund të themi se, më krijimin e shtetit të Kosovës u realizua ëndrra jonë e pjesëshme për bërjën e Shqiprisë natyrale, bashkimin e të gjitha tokave shqiptare në një të vetmën SHQIPËRI. 
 
    Ndaj, së bashku më përgëzimin tonë për gjashtë vjetorin e shpalljës së pavarësisë së Kosovës, urojmë edhe realizimin e ëndrrës së vërtetë të shqiptarëve, bashkimin e të gjitha trojeve në një Shqipëri me një gjuhë dhe një flamur.
 
Gëzuar festa miq, gëzuar të gjithë shqiptarëve kudo që ndodhën!   

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen