Donnerstag, 20. Dezember 2018

Diamanta Zalta Nikolaou

Diamanta Zalta Nikolaou

Diamanta Zalta Nikolaou, lindur në Tiranë  25 qershor 1956. Ka mbaruar Studimet e larta per Ekonomi, Juridik dhe Interior Designer, kete te fundit ne Greqi.
Është nderuar disa herë me çmime letrare dhe deri më tash ka botuar këto vepra:

  • "Rilindja e pulëbardhave", 
  • "Rrugicave të ndjenjës" 
  • "Pranverë binjake".


Poezi nga Diamanta Zalta Nikolaou


SILUETË

Siluetën time,
ja fala një ditë dallgës,
mendimin çapkën, një ylli .
Qershi e ëmbel e buzës më rrëshqiti,
në bar, si pëshpërimë prilli.
Mbeta ditëve të mija shtatzana,
të cilat lindin vetëm
pranë teje.
Sepse  vetëm aty, mundem të shkarkoj ,
Peshën e mallit të bukur,
Si bebe.



HERË - HERË MË NDODH

Kam herë pas here një përhumbje akute,
Që më çon në rrugëza të pjerrta zemre.
Eshtë i çuditshëm! Si një atak zgalemësh
dhe vetëtimash , shpirti i një femre.

Çfarë nuk po mundem të përmbaj dot ?!
Më rrjedh një lot...

Njolla të forta fotosintezash
Që asnjë deterxhent i kushtueshem, si heq dot,
Mbeten aty për tët kujtuar e  pëshpëritur
diçka që duhej ta thoje, apo jo!

Dhe të afrohem,
dhe të largohem,
Dhe tkurrem, e kurban bëhem,
për gjithçka që emërtohet dashuri:
Nënë, Grua, Bijë, Fëmi.

Çkërkoj vallë? Çtë më ketë mbetur këtu?
Po atje? Po aty? Ç'është  e imja, e ç'te takon Ty?
Vjen zbatica e dallga qetësohet së fshiri
fosilet e fundit të vegimit nëpër sy.

Po çfarë ndodh përsëri?!
Çështë ajo  që me duket se shkoi kot.
Ja... rrjedh edhe një lot.

Dhe  buza çuditshem nis e nënqesh
nën pjalmin e një pohimi,
rrezikshem harbon dëshirën,
dhe kokën ja ul çdo dëshpërimi!

Gruaja,
ështe sfida më e ndërlikuar
e çdo qytetërimi!



EKZISTON...

Ekziston në jetën e seicilit,
një qiell i mahnitshëm, Platonik,
një shtresë e pakët, e mëndafshtë,
që i fshihet edhe vehtes, e bardhë.
Një faj i pafaj, që mbetet fjalë.
Një jehonë që prishet përbrënda
e detyruar të heshtë,
Si një asgjë që është edhe s’është...



TË PAKTHYESHME

I pakthyeshëm është çasti,
e pakthyeshme koha,
të pakthyeshme gjethet e thara,
pluhuri i rrugës mbi fytyrën tonë,
kjo rrënqethje e papritur,
ky emocion orëvonë.
E pakthyeshme dhe kjo mbrëmje,
ky çaj që po pi,
i pakthyeshëm edhe ky shkak melankolik,
për një pranim të ri.
Gjithçka adhuron ndryshimin,
Metamorfozën dhe rendjen.
Vetëm femra,
gjen gjithmonë diçka, për ta vënë mbi vehten…



NEPER SHI

Është krejt e ajërt, kjo urë që na lidhi,
krejt rastësore,
dhe thjeshtë për tu ndodhur përballë,
të heshtur e të kredhur sigurisht,
edhe në një dinjitet të rrallë...
Të ngjitem deri aty,
e di, nuk mundem.
Qielli ska shkallë!
Por ti krijon vazhdimisht,
dëshmi të etura njerzore,
Për Njerzi!
E unë them se jeta,
Nuk është kaq e varfër në çudi,
Rezervon aty këtu ndjesi, edhe pak bujari.
Eci... eci... rrugës së lagur...
por edhe pëshpërimën e këtij shiu të ëmbël
që po bie,
e ndaj dhe atë në dy.

Këtij hutimi të përkohshëm, ja ze vendin
një buzëqeshje tinzare, që smë shkon
të cilën shpejt e largoj, e shtyp,
por një zog fluturon aty pranë,
duke e mbrojtur nga zhubrosja,
e me le dy fjalë të bukura në grykë...
Mi vesh sytë,
një cipë e lagësht,
e butë...
Ashpërsia e jetës ndodh te perkulet
nën efektin e një rrezeje të brëndëshme
edhe në se ende nuk djeg,
si kjo që përshkoi lehtë, e pa bujë
të sotmen e pafjalë,
që të ngjet...
Mirë që ekziston: DINJITET!



E PAPYETUR

I rashë lehtë me gisht,
cipës së shpirtit.
Trokita.

Të hyja për pak desha,
brenda,
tek vetja.

Pa ditur,
a do ta kisha, përsëri mundesinë,
të flisnim si dy shoqe të vjetra.

Asnjë s’mu përgjigj.
Kish vdekur?

1 Kommentar:

  1. Ashtë një privilegj ta ndaj këtë dëshmi të mrekullueshme me botën. Kjo është Beth Walters nga Anglia. Burri im më divorcoi 4 muaj më parë dhe unë isha plot pendim sepse nuk dija çfarë të bëja për të ndryshuar problemet e burrit tim. Unë kërkova në internet për ndihmë se si mund të merrja ndihmë në martesën time dhe zbulova dëshmitarë të mrekullueshëm të magjisë së dashurisë, e cila ishte progresive me magjitë e saj. E kontaktova dhe doktor Wight më tha se ai do të përgatiste një magji për mua për të sjellë burrin tim mbrapa. Isha skeptik, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të punoja me të. 2 ditë më vonë, burri im më thirri të kthehesha në shtëpi nga ajo ditë dhe deri më tani, kam jetuar në paqe. Ai u kthye tani me aq dashuri dhe kujdes. Sot jam i lumtur t'ju njoftoj të gjithëve se ky lojtar magji ka fuqinë të sjellë përsëri dashnorë dhe gjëja më befasuese është se dashuria jonë është shumë e fortë tani, çdo ditë është lumturi dhe gëzim. dhe nuk ka asgjë si të jesh me njeriun që do. Unë do ta rekomandoj Dr.Wight për këdo që ka nevojë për ndihmë. Nëse keni ndonjë problem, kontaktoni Dr.Wight, ju garantoj 100% që ai do t'ju ndihmojë !!.
    Email: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp: +17168691327

    AntwortenLöschen