Montag, 23. Dezember 2013

GËZUAR FESTA E KRISHTLINDJEVE, VËLLEZËR!

 Urim nga Portali „Ora shqiptare“ dhe Revista „AlbPlanet“

Stafi i Portalit „Ora shqiptare“ dhe i Revistës „AlbPlanet“ , të gjithë vëllezërve shqiptarë të besimit të krishterë, ua uron Festën e Krishtlindjeve.
Festa e Krishtlindjeve është ndër ngjarjet më të rëndësishme të komunitetit të krishterë dhe mbarë njerëzimit. Prandaj urojmë që toleranca, harmonia, paqja, mirëkuptimi dhe dashuria mes njerëzve të mbretërojë në këtë ditë të shenjtë!
Ne i bashkohemi lumturisë dhe gëzimit që sjell kjo festë, e cila mishëron idenë dhe ndjenjat e besimit në vlera hyjnore dhe njerëzore. G ë z u a r
!
 

1 Kommentar:

  1. Emri im është Sandra 😍 Jam shumë e lumtur t'ju them gjithçka që më në fund gjeta dashurinë time të vërtetë me ndihmën e dr zooma, një magjistare e fuqishme, më e mira me të cilën kam kontaktuar ndonjëherë. Unë kam qenë beqar për 7 vitet e fundit. një ditë po kaloja nëpër internet, hasa në një postim që dikush po dëshmonte për punën e tij të madhe për mua, mendova se ishte e gjitha një mashtrim ose mashtrim. nuk po bëhem më i ri kështu që vendosa ta provoj. E kontaktova në aplikacionin e tij what's, kështu që ne flasim. ai më tha të blej disa gjëra në shtëpi për t'u falur me të. Unë shkova në treg dhe i bleva pas namazit ai më tha se do të kryente detyrën e mbetur. se ajo që ka qenë ndonjëherë dashuria ime e vërtetë është që ai të më gjejë dhe të na lidhë së bashku. pas 7 ditësh gjeta dashurinë time të vërtetë që është kur e di se ka fuqi të liga që na ngadalësojnë nga qëllimet tona. tani jam martuar lumturisht me një djalë. Unë dua që të gjithë të shfrytëzojnë këtë mundësi tani për ta kontaktuar atë për t'ju ndihmuar të zgjidhni problemin tuaj. +19737553810 të gjithë e arrijnë atë në emailin e tij zoomatemplegoddess@gmail.com

    AntwortenLöschen