Montag, 7. Januar 2019

Xhelal Luca

Xhelal Luca

Xhelal Luca lindi në fshatin Zall - Dardhë të Peshkopisë. Shkollën tetëvjeçare dhe të mesmen i mbaroj në Kurbnesh të Mirditës.  Ka botuar vëllimet me pezi "Shpirti bredharak", “Ndizem në akull ", "Pesë degë trungun thërrasin" (me bashke autor) dhe se fundi "Mëngjese të munguara". Po ashtu, ka lën në dorëshkrim dy përmbledhje të cilat presin botimin: "Flladet e atdheut tim" dhe "Prushimi i hijeve".
U nda nga jeta me 6 janar 2019.


Poezi nga Xhelal Luca


NUK KA PLUHUR MBI BEDENA

Gjyshi im
Vinte hollak
Zeshkan, thatim
Por i gjatë.

Me pak hulli tokë
Dhe ajo në brinjë.
Kurrë s’e ngopi barkun me bukë,
Veçse eshkë
Për barot e hutë.

 Trandet vendi
Nga këta dasmorë
Thërret Prizreni
Me armë në dorë.
Im gjysh si zana në kam
Ta brej hekurin me dhamë

E ju ngjit
Karvanit me rrema
Deri në Prizren,
Në Kala, tek bedena.

Në të katër anët
Topa e batare….
Im gjysh tek bedenat,
Roje i Besëlidhjesh Shqiptare.

Prizren!
Të kam në shpirt,
Të kam në mend
Unë nipi i Halil Lucës parë,
Në majë krahu
Këngës ia kam marrë...

Përcjell vigamë sokëllime kushtrimi:
Bedenat nuk i mbulon pluhunimi,
Vllazën, rrnoftë bashkimi!



PREKAZ

u preka me dridhje duarsh,
Ju pashe nen dritën e lotit,
Ju ndjeva me lokthin e shpirtit,
Pesëdhjetë e nëntë yje
Në gjerdanin e kombit.
Prekaz! Altar i mermerte,
Gajtanët e florinjte
Qiellin dritësonin.
Engjëjt e tu
Perënditë lartësonin,
Djepat flake lirie përçonin .

Preka Bacën,
Alpet ne kreshtat e komandantit.
Vërshoj një sekondë
Sa një shekull,
Një shekull në një sekondë .
Prekaz,
Të falem përulësisht 
Unë Pelegrini jot
Sot e motmot .    


  
ARGJIRO

Pata mall për aromë guri
Ndaj erdha Argjiro.
Mbështes kokën tek kalaja.

Qiellin tënd hijeshon flamuri,
Trimëria lartëson,
Maja, maja.

Këtu ku Çerçiz burri
Matet me Çajup e mal të Gjërë
Si  legjendë.

Gjirokastër me nishane nuri,
Të mbolla në ninullë,
Të ngrita në këngë.

Mall kam për aromë guri. 



VUSHTRI

Këtu çmimi i jetës s'pat llogari para luftës .
Këtu era e lirisë skuqi gryken e pushkës.
Këtu u gatua barot e gjak.
Këtu  ne  llogore
U kall fëmija ne flake.

Oh
M'u kalle
I gjallë
Me plumb
Në ballë
Vëllai
Nga shkjau.

Në këtë vatër
E zeza motër
Mu kall.

Këtu mu kall im zot
Nga gjylja me barot,
Aromë  përzhitëse
Thithi  he sot.

Ranë njerëzit e mi
Këtu në Vushtrri
Që sot kanë mbi
Kurore lulëkuqja për liri.

Te vogël
Lapidaret në mermerë
Ndaj çdo pranvere
U ngre obelisk me ylbere.

Përskuq horizonte
Valëvitja jote
Kuq e zi.
Flamur e komb
Në një
Krejt Shqiptari. 


PUTHJA E KOMBIT

I urtë
Sa heshtja
I ngurtë 
Sa vetja,
Vigan 
Sa Liria
Hijeton
Sa Pavarësia.
Rëndon
Sa një anë mali
Bardhon 
Ismail  Qemali. 


ORKIDET IKIN E VIJNE 

Blinet shpejtojnë
Të shkundin gjethet e fundit.
Në paradën nudo
Xhelozon Lana,
Për fjalët e pa thëna 
Për puthjet e pa dhëna.
Ti mike 
More shikimet e mija 
Shall për mbi supe 
Si Orkide 
Në avllitë Joniane
M'u hupe.
Gjethoret po bëhen gati të flenë.
PO NE ?...


TINGUJ DRITE

Ti vizaton tinguj mike, 
Unë i ndjej.
Buzëqeshja jote simfoni drite 
As kund tjetër nuk e gjej.
U thefshin ato duar 
Qe para meje
Vunë gurë e kufi.
Deri me sot
E kishim bere një fëmijë.
Mike! 
Behu perëndesha ime ti, 
Te lutem kuqëlo,
S'të shoh dot gri.


KOHA NDALON

Kur s'jemi te dy
Koha ndalon.
As i gjalle, as i vdekur
Pa ty.
Sa do mbetem ne agoni???
S'e di...



L U T E M

Unë Pagani me katër Perëndi
Dashuruar marrëzisht me katër stinët,
Puthur me vetëtima në kurriz të Ylbereve, 
Lehone e mijëra agimeve
Puthur me buzët e tua shpirtrimeve,
Lutem 
Nuk dua te mbetesh një kujtim i arte.
Nëse kurbeti këmbë e duar ti ka lidhur,
Kur të fitosh Lirinë 
Tek koka me mbill një trëndafil të kuq, të zjarrtë.
Çka se aroma do me vije e hidhur
Shpirtin për në dritë do ma ndjellësh 
Për të gjitha Perëndimet 
Do të psherëtije me zë të lartë.


PERTEJ

E përtypa ëndrrën 
Derisa ajo lëshoi arome
Putha lotin e gëzimit 
Dhe ai u be vese
Kur u gremisa ne buzën e njome
Qiejt derdhen polen
Përtej urës se Qabesë.


KËMISHË DASHURIE

Ne hapat e mi 
Ka ajër gjithësie.
Krejt polen 
Është psherëtima jote.
A nuk i qepim 
Këmishë dashurie
Shpirtit bohem
Te kësaj bote?!...
_________________
Pëgatiti për "Ora shqiptare", Adem Zaplluzha

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen