Freitag, 14. August 2015

Hasije Selishta Kryeziu

     Hasije Selishta Kryeziu u lind më 13 Prill 1960 në Kamenicë. Shkollën fillore dhe të mesme i kreu në vendlindje, ndërsa Fakultetin Juridik në Prishtinë. Vite të tëra punoi si juriste në OP Xiq “Karaçevë” në Kamenicë, duke ushtruar detyrën e përfaqësueses së Organizatës dhe Udhëheqëse e Shërbimit Juridik. Tani ushtron detyrën e zyrtarit ligjor në Agjencionin Kosovar të Pronës në Prishtinë, ku edhe vepron e jeton.
     Me shkrime ka filluar të merret që në shkollën fillore, por librin e parë me poezi e botoi më vitin 2005. Është anëtare e Lidhjes së Shoqatës së Shkrimtarëve të Kosovës. Themeluese dhe Kryetare e Lidhjes Ndërkombëtare të Poetëve, Shkrimtarëve dhe Artistëve “Pegasi” Kosova deri në janar 2013. Anëtare e Lidhjes Ndërkombëtare të Poetëve Bashëkohor ( Ëorld Poets Society). Nga shkurti 2013 është themeluese dhe anëtare e Bordit Drejtues të Lidhjes Ndërkombëtare të poetëve Galaktika Poetike Atunis.
     Hasije Selishta është bashkëorganizatore e  shumë aktiviteteve dhe manifestimeve kulturore letrare në Kosovë dhe jashtë saj si:
     - Për katër vite  organizoi “100 Mijë Poetë për Ndryshime”në Prishtinë, Pejë, Gjakovë, Kamenicë, Ferizaj, Preshevë etj.
     - Manifestimin kulturor në Prishtinë më 2012: “Poetët e kombit apelojnë...”,
     - Manfestimin kulturor-letrar në Dragash më 2013  “Poezia, lidhja e globit poetik”
     - Manifestimin në Prishtinë, Podujevë, Orllan   më 2013 “Poetët e diasporës apelojnë...”
     - “Poetët i këndojnë lirisë” 2014 , Prishtinë etj.      Është shpërblyer me disa çmime në konkurset letrare në poezi dhe prozë ku ia vlen të përmenden:

     - Përmbledhja e tretë me poezi, “Mbishkrim në lëkurë”, është përzgjedhur në grupin e pesë librave më të mirë të botuar në Kosovë në vitin 2007 nga “Mitingu i Poezisë” Gjakovë.
     - Në Kumanovë – Maqedoni (2009) në “Takimet poetike të Karadakut”, çmimin e tretë për poezi.

     - Në nëntor 2012, në Pejë, mori cmimin e parë për poezi.
     - Më 17 shkurt 2013, një aktivitet nën përkujdesjen e Kryetarit të Komunës së Klinës u nderua me cmim për kontributin e fuqishëm në kuadër të pesë vjetorit të Pavarësisë së Kosovës.
     - Çmimin krijues Naji Naaman Literary Prize në qershor 2014 në Liban.

      Poezitë e saj janë përfshirë edhe në disa antologji si dhe janë përkthyer në anglisht, italisht, greqisht, kroatisht etj


Veprat letrare:

  • “Edhe nëpër varre këndova”, 2005, poezi
  • “Kur vdes në mes të largësive”, 2005, poezi
  • “Mbishkrim në lëkurë”, 2006, poezi
  • “Përtej çmendisë”, 2008, poezi.
  • “Lule ajri” , 2009, poezi
  • ”Fërshëllimë floku”, 2010, prozë poetike
  • ”Il fuoco mitico”, “Zjarri mistik”2011, poezi e përkthyer në italisht
  • “Mystical visdom”- “Urtësi mitike”, 2011, poezi e përkthyer në anglisht
  • “Ο Ρυθμός της αναπνοής”- “Ritmi i frymëmarrjes”, 2011, poezi e përkthyer në greqisht
  •  “Da ne kaze Bog”-“ Mos thuaj Zot”, 2012, poezi e përkthyer në kroatisht
  • “Hiri Hyjnor”, 2014, roman.


Poezi nga Hasije Selishta Kryeziu


HESHTJA E PORTAVE

Te porta e parë
hijesove diellin
ngrite kokën lart
ec drejt portës së dytë

Pa u hamendësuar
digje Shpirtin e copëtuar
hirin
tokën  e premtuar ruaje
të mos e vjedhin ata

Te porta e dytë
ndrydhet  dhembja
dielli le të djegë
Frymën e shenjtë
  
Vetëm himnin  e zhurmshëm
korin e Kishës
mos e dëgjo
Shpirti portë nuk ka

Te porta e tretë
rrëshqet shkëmbi nga ata
si  pritë nga qielli
furtune marrin  gjethet
e lëna shkretë
të lutem merrmë edhe mua
kudo që të jesh

Zëri yt në errësirë
nga të lehurat e qenve
ëndrra në pikë të ditës
si të mos mësohet

Te porta e katërt
një e dehur
edhe më tej  në çmendi
duke na gjykuar
neve  të pandehurit
për dehje


ÇT’JU THEM

Ç t’ ju them juve
të pagjumëve
të kërrusur nga dhembja
e ndrydhur nga vuajtja
stërlodhur nga uria
e kalibardëve

Si ti shikoj lotët
si ujëvarë e heshtur
po ecë trupit tim
ndër shekuj
grabitë buzëqeshjet
e të urtit

Ç’të bëjë me sytë e tyre
mbushur plot mall
e verbuar nga errësira
kot do t’i prek dielli
zgjatja e shekujve
vuajtjet përzien

E kur të zgjohen
të shtypurit
një grusht dashuri
me dhembje i përzier
do të qeshem si fëmija
duke u rilindur


HIMNI I SHENJTË
  
Ftohtë
furtuna hyri në asht
u tmerrua
për herë të parë u mbështoll
në pëlhurën e kuanteve të universit
për ta ndalur hovin

Në akull
gërsheta e vjetër u shprish
floku  thinjur
shkulur
era  e barti
gabimisht ishte gërshetuar


IKA NË QIEJT E MI

Në qiellin e parë
pashë flokun e shprishur
bartej prej një reje në tjetrën
më pas fluturoi në tokë
drejt një ferr
thinjat mbështilleshin
Serapis Bej
i preku me ngjyrën e verdhë

Në qiellin e dytë
mëkatet e tij më ndiqnin
pa e parë
se rrezja e parë e El Morjes
ishte humbur
mbuluar me dheun e vetmisë
  
Në qiellin e tretë
ende përndjekësha
donte t’më  mbushte mistere

Zot
ruaje virgjërinë e përjetshme
edhe në fundjetë
t’mos e përkund
era e kufomës së marrosur
por si atëherë
të flas në origjinalitet

Në qiellin e tretë
mbeta vetëm
pa iu trembur
errësirës
egërsisë
hënës se do të zhduket

U afrova edhe më afër qiellit
që ta ndjej erën e tij të lirë
kupë e qiellit më bën nder
më paralajmëron
rikthimin
pastaj vazhdimin
në qiellin e katërt...


PËR PARAJSË JAM VONUAR

Rritën tënde s’e pashë
e belbëzimin tënd ndjej
se si më afrohet
me trupin prej engjëlli

Duke ikur nga shtrëngata
Hadi
ashtu e  buzëqeshur
himn shushurime pagëzon
S’ta ndjeva gëzimin
ike pa u ngushëlluar nga vaji
je rritur
ndoshta edhe dashuruar

Përgatis pajën tënde
për fejesë
me gërshetën fije fije
qëndis lule

Kam mall të vij tek ti
në dasmën tënde
valsin me engjëj
të ik prej korbit që më nxin sytë

Besova në ditën e madhe
do të vinte shpejt
të më prisje duar hapur
apo ndoshta për parajsë jam vonuar


TYMOSJE HYJNORE

Letrën e bardhë
qielli e kishte lexuar
lotuar
puthur
shkëlqyer me diell
yll
hënë

Bardhësinë
nuk e kishte humbur
verdhësia

Aty ku e ka puthur qielli
me dhembje
pa frikë
vjen në Unin tim
bardh
ngrohtë
heshtur

Në trupin tim
harliset
pa humbur
në thellësinë e mallit
laget
nga të pagjumët

Ç’tymosje
unë e qielli
të pavdekshëm
qajmë
puthemi
lutemi

Letra e bardhë
hyjnore
pranë meje
qiellit
rri varur


HIMNI I QIELLIT

Aromë e egër
përskuqet
diçka prej femre
prish
ligjin e heshtjes

Shtrydh ankthin
nga trupi
të dalin djajtë
harlisur
të vetvriten
nga ftohtësia
edhe atëherë
kur jam tërbuar
çoroditur

Parandjenja u afrua
për të zbavitur
mëngjesin e dhjetorit
këndoi
himnin e ftohtë
të qiellit

Varfërinë e shthurjes
shpall pa dhembje
e lodhur
nga zhgënjimi
pirgut të qiellit
afrohem
që t’i mbetem besnik
trupit tim prej hiri

_______
Marrë nga sa-kra.ch

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen